Kjøbenhavns Boldklub

Kjøbenhavns Boldklub havde behov for en række kampagnevideoer, der i kølvandet på coronanedlukningen i 2020 og 2021, skulle sætte spot på en bedre daglig kommunikation blandt de knap 5.000 medlemmer.

Formålet med “Hej”-kampagnen, som navnet gik under, var at tilskynde medlemmer til at være mere bevidste i fællesarealerne, navnligt at huske at hilse på hinanden og anerkende alle, nye som gamle, unge som ældre, tynde som overvægtige, medlemmers tilstedeværelse.

I tilrettelæggelsen af filmen var det derfor afgørende at have blik for at illustrere mangfoldigheden, fælleskabsfølelsen og den særlige klubånd, der eksisterer, på anlægget.

Ikke nok med at vi havde interviews med klub koryfæer og trænere fra alle tre sportsgrene; kricket, tennis og fodbold, så havde vi også et godt mix af spillere med.

Kjøbenhavns Boldklub blev stiftet i 1876, og havde langbold på programmet i de første tre år. Fra 1878 havde klubben også kricket og fodbold at tilbyde, og fra 1883 tennis. Som landets største boldklub var Kjøbenhavns Boldklub også medstifter af Dansk Boldspil-Union, DBU i 1889.

Skal din virksomhed eller organisation have udviklet en kampagne eller formidle et budskab på tværs af flere platforme? Jeg kan bistå med alt fra video, foto til artikelskrivning, ligesom jeg også gerne bidrager med sparring i løbet af processen. Kontakt mig og hør nærmere.

Se mere om Kjøbenhavns Boldklub HER.

Andre spændende cases

Venture Cup Denmark

Jeg var projektleder, teamleader og fundraiser hos Venture Cup Denmark i knap tre år. I den tid, jeg var hos ...
Læs case

ATLANT 3D Nanosystems

DTU nanoteknologivirksomheden ATLANT 3D Nanosystems ville øge deres synlighed over for relevante stakeholders – både for at udbrede kendskabet til ...
Læs case

Fresh.Land

Under coronakrisen mødtes jeg med Fresh.land for at hjælpe dem med en videoproduktion omkring et nyt samarbejde med Godis Grønt, ...
Læs case

Spørgsmål?

Tøv ikke med at kontakte mig for en uforpligtende snak.