Kjøbenhavns Boldklub

Kjøbenhavns Boldklub havde behov for en række kampagnevideoer, der i kølvandet på coronanedlukningen i 2020 og 2021, skulle sætte spot på en bedre daglig kommunikation blandt de knap 5.000 medlemmer.

Formålet med “Hej”-kampagnen, som navnet gik under, var at tilskynde medlemmer til at være mere bevidste i fællesarealerne, navnligt at huske at hilse på hinanden og anerkende alle, nye som gamle, unge som ældre, tynde som overvægtige, medlemmers tilstedeværelse.

I tilrettelæggelsen af filmen var det derfor afgørende at have blik for at illustrere mangfoldigheden, fælleskabsfølelsen og den særlige klubånd, der eksisterer, på anlægget.

Ikke nok med at vi havde interviews med klub koryfæer og trænere fra alle tre sportsgrene; kricket, tennis og fodbold, så havde vi også et godt mix af spillere med.

Kjøbenhavns Boldklub blev stiftet i 1876, og havde langbold på programmet i de første tre år. Fra 1878 havde klubben også kricket og fodbold at tilbyde, og fra 1883 tennis. Som landets største boldklub var Kjøbenhavns Boldklub også medstifter af Dansk Boldspil-Union, DBU i 1889.

Skal din virksomhed eller organisation have udviklet en kampagne eller formidle et budskab på tværs af flere platforme? Jeg kan bistå med alt fra video, foto til artikelskrivning, ligesom jeg også gerne bidrager med sparring i løbet af processen. Kontakt mig og hør nærmere.

Se mere om Kjøbenhavns Boldklub HER.

Andre spændende cases

Venture Cup Experts

Jeg har udviklet og designet et mentorprogram for iværksættere fra de danske universiteter samt rebrandet det fra “Startup Mentors” til ...
Læs case

GRILLED by TechBBQ

For at synliggøre og fremme globale stemmer inden for tech-, startup- og innovationsverdenen, har jeg udviklet et koncept ved navn “GRILLED ...
Læs case

Copenhagen Talents

Eftersom at jeg synes, at vi i Danmark generelt hylder vores iværksættere og talenter for lidt, satte jeg mig for ...
Læs case

Spørgsmål?

Tøv ikke med at kontakte mig for en uforpligtende snak.