Bamdej Communication har understøttet Kjøbenhavns Boldklub med en række videoproduktioner i forbindelse med en “Hej”-kampagne, som skulle modvirke, at klubbens medlemmer blev ensomme. Med “Hej”-kampagnen er formålet, at flere medlemmer i klubben mødes og tager del i fællesskabet på tværs af fodbold, tennis og cricket.
"Hej"-kampagne
Kjøbenhavns Boldklub har med “Hej”-kampagnens lancering Oktober, 2021 markeret over for sine 5.000 medlemmer, at klubben tager fællesskabet og inklusivitet alvorligt. Her skal alle uanset baggrund, alder, køn, nationalitet, religion, etnicitet, udseende, lønniveau og klasse føle sig velkommen.
Derfor har klubben også hængt tydelige skilte og grafikker op for at signalere, at man skal huske at hilse på hinanden. Se et par eksempler herunder:
"VeteraN"-Projekt
Kjøbenhavns Boldklub har fokus på tennis og trivsel i alle aldre.
Med “Veteran Tennis – Ung hele livet”-projektet forsøger klubben at muliggøre træning for senior-medlemmer ved formiddagstræning efterfulgt af socialt samvær i klubbens hyggelige restaurant.
Se de to produktioner herunder, som forklarer formålet med initiativet.