Værdier
Bamdej Communication bygger på ældgamle kerneværdier, nedarvet fra flere generationer tilbage i tiden, hvorfor jeg først og fremmest tror på ordentlighed, arbejdsomhed samt ikke mindst værdiskabelse via dybe og langtidsvarende relationer med vores samarbejdspartnere, sponsorer, leverandører og kunder.

Giv og forkæl
At give og forkæle sin nærmeste og dermed skabe værdi hos modtageren er for mig lig med essensen i hele livet. Denne filosofi om at hjælpe andre og give vil jeg gerne overføre i forretningsmæssig sammenhæng. Når du giver forretning til andre, vil du også få forretning. Jo mere, du giver, jo mere vil du selv få.

Relationsopbygning
Mennesker har i tusindvis af år krydset vej og udvekslet varer med hinanden i stor stil. Sådan vil det for evigt og altid være. Med afsæt i denne præmis er det helt afgørende for mig at insistere på gode, opbyggelige og langtidsvarende relationer. Vi mennesker laver nemlig forretning med mennesker, vi kender, vi kan lide og stoler på.

Livslang læring
En af de vigtigste værdier i vores grundsyn og selvopfattelse er udvikling, videreudvikling og konstant fokus på at lære af sine fejl og erfaringer for at forbedre ting i os selv og vores omgivelser. Jeg tror på værdien i løbende personlig og professionel udvikling af vores evner.

Tradition & innovation
Uden traditioner er der ingen fast grund i en organisation. For traditioner fortæller os, hvor vi kommer fra og danner fundamentet for det, vi er som mennesker. Det er dog også vigtigt hele tiden at forny sig – at innovere – så vi ikke går i stå. Med andre ord respekterer og holder jeg af traditioner. Alligevel insisterer jeg på at udfordre disse i en samtidig kontekst.

Positiv indstilling
Livet er i sandhed kort. Derfor handler det om at tage imod det med åbne arme og udpræget positivt sind. For livet er også, hvad man selv gør det til. Der er eksterne faktorer, man ikke kan styre og gøre noget ved. Men indre faktorer såsom ens selvforståelse, selvværd, humør, mindset og indstilling afgør fuldkomment, hvorvidt man lykkes med små som store gøremål i livet. “Law of attraction” kaldes det også i filosofiske kredse og studier.

Ansvarlighed
Gå forrest og vis ansvar og ejerskab over processer, projekter og opgaver. Kun sådan kan du få andre til at respektere dig som en professionel aktør. For hvis du vil have mennesker omkring dig til at hjælpe dig, må du selv lære at være hjælpsom og udvise storsind, ansvarlighed og ikke mindst troværdighed.

Anerkendelse
Noget af det vigtigste i arbejdet med mennesker, opkvalificering af medarbejdere og sammenhængskraften i en organisation er anerkendelse og konstruktiv feedback. Det er noget, som jeg er meget bevidst omkring. Jeg giver derfor altid grundig feedback og husker at rose lige så meget som at skose. Sammen bliver vi bedre.